Ikväll blir det...

Ikväll ser jag på den sista biten av Star Wars II: Klonerna anfaller. Tittade inte klart igår då både jag och min man höll på att somna i soffan och tyckte att det nog var dags att stänga av TV:n.

Dessutom är det ett nytt avsnitt av House M.D. säsong 4 på TV4 ikväll. Har du inte sett House förut så rekommenderar jag den varmt! Antar att det är därifrån programmet som heter "Diagnos Okänd" på TV3 fått sin inspiration. Serien handlar om Gregory House, en läkare som arbetar med att ställa diagnoser när de andra läkarna inte lyckas. Han är dessutom ganska socialt inkompetent och drar sig inte för att säga vad han tycker eller ge högst ironiska kommentarer till höger och vänster. Både fascinerande och rolig serie som är mycket sevärd! Dessutom har jag för mig att serien är baserad på verkliga fall där det varit svårigheter att fastställa en diagnos, så det är ytterligare ett plus!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0