22 dagar kvar...

God morgon!

Sitter här, halvt vaken och lyssnar på Mix Megapol via internet, riktigt smart då vi inte har någon radio hemma och jag oftast inte lyssnar på CD-skivor hemma, även om vi har en hel del såna med, förutom mina dvd:s. :) Letat bland jobbannonserna redan, hittade några som jag ska skriva ihop ansökningar till lite senare.

Idag kommer en ny recension, eller egentligen kanske det är bättre att kalla det för mina tankar om film, eller filmtankar? Hur som helst, nya filmtankar kommer idag om en av mina absoluta favoriter, en film som helt enkelt måste ses!

Senare idag blir det också en tur till MediaMarkt! Yay! Hoppas jag hittar någon nya film, men det brukar inte vara några problem :P.

Ha en bra dag!
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0