21 dagar kvar...

God morgon!

Är det inte härligt att vakna upp till en klarblå himmel med skinande sol? Även om det inte är så varmt än, så blir i alla fall jag mycket piggare av att solen skiner!

En ny morgon betyder ju också en dag närmare det stora beslutet och än vet jag inte hur jag ska göra. Det förnuftiga borde ju vara att läsa till personalvetare för det ökar förmodligen chanserna att få jobb. Men, samtidigt tycker jag att det känns väldigt lockande med en filmutbildning. Nu när jag redan studerat i fyra år, känns det som om det här är min chans att välja rätt. Jag kommer inte kunna plugga något annat under den närmaste framtiden. Om jag ångrar mig, får jag nog vänta i några år innan jag börjar plugga igen. Argh, varför måste beslutet vara så svårt?

Tills vi hörs igen!
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0