Redan tisdag...

God morgon eller kanske är det god dag vid det här laget? Påskhelgen hade en förmåga att försvinna hur fort som helst, så det har inte blivit så många inlägg, men det tänkte jag ta igen idag :)

Efter frågan från en vän som varit inne och tittat på bloggen och själv börjat blogga, www.metrobloggen.se/fittillfyrtio , så inser jag att jag inte skrev vilket beslut jag tog! Jag sökte in till personalvetarlinjen i första hand. Så nu vet ni det!

För att svara på de frågor jag fått in så kan jag säga att jag använder datorn MYCKET mer än vad jag använder mobilen och min svenska favoritkomiker...hmm, den var lite svårare, men kanske är det Robert Gustavsson eller Björn Gustavsson. Förmodligen har jag glömt bort de flesta svenska komiker, men det kanske inte är ett så gott tecken i alla fall :P

Hoppas ni alla får en bra dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0