Jeff Dunham

Gör namnet Jeff Dunham att det ringer en klocka? Inte? Bubba J, Peanut, Walter, José Jalapeño, Melvin eller Sweet Daddy Dee då? Achmed the dead terrorist då?

   Jeff Dunham med Achmed the dead terrorist

Jeff Dunham är mannen bakom alla dessa. Han är komikern och buktalaren från USA som ger liv åt alla de olika karaktärerna. Man kan väl säga att YouTube hjälpt honom att bli så pass stor som han är idag då olika videor med alla hans karaktärer, men kanske främst Achmed the dead terrorist, setts miljoner gånger.

Nu kommer han för första gången till Sverige och Stockholm. Den 8 april har han en föreställning på Kistamässan. Jag och min man ska gå och efter en snabb titt på Ticnet så finns det ett fåtal biljetter kvar. Är det någon annan som ska gå?

Dessutom släpps idag hans nya dvd "Arguing with myself", så det bli definitivt en tur till MediaMarkt idag. Där ska jag även handla Madagaskar II, så jag håller tummarna för att de har fått in båda dessa. :)

www.jeffdunham.com

Kommentarer
Postat av: linnns

sv: Jaa, ibland har man tur och hittar dom tidigt! Men eftersom dom gick skilda vägar så fort kamerorna försvann så tvivlar jag på att det är det dom gjorde ^^ krävs nog lite mer tid, som du sa!

kram

2009-04-01 @ 19:12:56
URL: http://linnns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0