God morgon

Nu var det några dagar sedan jag skrev här, men jag ska bättra mig. Har haft en mycket bra helg med firande av mammas födelsedag. Jag och min man jobbade i flera timmar för att byta däck, tvätta och städa bilen, men resultatet var mödan värt. Dessutom var det underbart väder i lördags, så det var inga som helst problem att slita i solen. Dessutom var det premiär för grillen! Vi som bor i lägenhet med balkong kan inte grilla på en gasol- eller kolgrill, så därför är det alltid andra familjemedlemmar som får tillgodose vår grillbehov

Idag hade jag tänkt att mitt dilemma skulle komma till ett stopp, det är dags att skicka in ansökningarna. Jag tror att jag har bestämt mig, men jag vet inte vilken skola jag ska sätta som första alternativ, så jag måste läsa på lite tror jag.

Hoppas ni har en bra dag i vårvädret!
Kram
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0