God morgon i det mulna vårvädret

Igår var en helt underbar dag, förutom min irritation på kvällen då. För det första sken solen och värmde, gillas stort :D Städade undan lite fågelfrön på balkongen, började väcka några växter med hjälp av vatten, var på MediaMarkt och köpte Madagaskar 2 bland annat. Dessutom tog jag en tur till Blomsterlandet och köpte frön til tomatväxter som nu sitter i sina krukor under plast. Brukar misslyckas med även tomater, så den här gången frågade jag om råd om vilken sort även en dummie som jag skulle kunna klara av. Det blev en busktomat som inte blir för hög men verkar ge ganska mycket tomater, så i år ska jag verkligen försöka att ta hand om plantorna så de inte dör!

Förutom att veckohandla mat och springa, vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag. Eller jo, jag ska skriva ihop en ny recension och försöka få tag på min syster och se om hon ska komma hit med sina tre barn. Ska hon det, ja då måste jag städa idag också :/ Men men, vad gör man inte för de söta små syskonbarnen?!

Hoppas ni alla får en mycket bra dag och att solen kommer fram och värmer oss!
Kram
Camilla

Kommentarer
Postat av: Linda

jag pluggar till undersköterska!

2009-04-02 @ 12:36:42
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda

underbart :)

vaddå år?

Jag läser på komvux.

2009-04-02 @ 14:07:23
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0