Världens bästa chokladkaka

Skulle göra världens godaste kladdkaka förut, men så hade jag inte tre ägg hemma :S Blir att åka och handla det när jag ska hämta maken som är på firmafest och förmodligen kommer vara glad i hatten när jag hämtar honom :P Kan kanske använda kameran och trycka av några bilder när jag bakar, den är verkligen helt suverän! Kladdkaka och hemmagjord kola, kan det bli bättre???

Idag har jag faktiskt gjort färdigt budgeten, eller det jag kunde göra på den iaf :D Känner mig riktigt stolt! Sen har jag pratat med några av mina älskade vänner idag, alltid lika kul att prata med dem och se vad de har för sig! En av vännerna blev dock väldigt sugen på den kladdkaka som jag skulle ha gjort vid det här laget, så hon tyckte att jag skulle komma ut till henne med en likadan så kunde hon fixa lite grillat. Jag får väl göra det gumman! Kan lägga ut lite bilder här så jag kan fresta dig ännu mer, fast det blir nog först imorgon. Orkar nog inte baka kakan ikväll, så det får bli imogon förmiddag då jag även ska göra coleslaw till de hamburgare som vi ska grilla hos svägerskan. Det blir nog kanon!

Någon som gjort något roligt idag då?

Nä, nu ska jag väl göra nåt tror jag!

Ha en bra fredagskväll!
Kramar

Kommentarer
Postat av: supermom

Jag älskar också den här ljusa gröna färgen och även den där lite starkare som är så poppis nu...



Gillar dina bilder i kanten...

Hur fick du dit dem? Har du lagt till en extra kolumn eller...

2009-04-17 @ 21:19:53
URL: http://mimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0