Oj då

God morgon!

Ojsan, vad länge sen det var sen jag skrev något här.... Men jag har faktiskt varit/är sjuk, så jag har mest varit sängliggande och inte orkat göra speciellt mycket. Idag mår jag dock bättre, men långt ifrån frisk. Det är ju så typiskt att man ska bli sjuk när man väl kommit igång med träningen :S

I helgen hade jag någon sorts förmåga att samla lite energi så jag orkade med dopdagen, men det straffade sig i söndags när jag blev mer sju istället. Men men, lördagen var kanon, vackert väder, god mat, glada barn, fint dop och presenten blev uppskattad! Min syster hade tittat i en tidning när hon var hos frisören och sett såna där tavlor och blivit sugen på att skaffa till de två barn som har egna rum, men jag hann före :D

Jag och min man har flera gånger pratat om det här med dop och om vi ska döpa våra egna barn (om vi lyckas få några). Som vi känner nu så kommer vi inte att döpa dem, till min mammas stora förtret som jag i min dumhet råkade nämna till henne... Men det känns märkligt att "överlämna" vårt barn till någon som vi inte är säkra på finns. Vi tycker snarare att det är ett beslut som barnet/barnen får ta själva när de blir större och förstår vad det innebär. Vill de konfirmeras och därmed måste vara döpta, så kommer vi inte stå i vägen, men det känns märkligt att vi ska besluta att det är något de ska tro på redan när de är småbarn, speciellt eftersom vi inte direkt kan säga att vi är kristna själva. Men kanske tycker vi annorlunda den dagen när vi väl är, förhoppningsvis, föräldrar. Vem vet?

Idag blir det vila, vila och lite mer vila för min del. Sen blir det en sväng förbi Apoteket. Min man upptäckte igår att hans ögondroppar (han är pollenallergiker) har gått ut så jag måste införskaffa nya. Dessutom tror jag inte att 7 tabletter räcker för hela pollensäsongen, speciellt inte eftersom han är allergisk mot all pollen, så det blir en till förpackning såna med.

Hoppas att ni alla är friska, krya och får en bra dag!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Linda

Gomorron!

Jo det var jag som syntes snabbis, min sambo som uppträdde.

2009-04-28 @ 11:21:59
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Leia

Hej hej!

Allt är bra idag.

Hur är det själv? =)

2009-04-28 @ 12:01:25
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Aj då, det låter ju inte så roligt förstås.

Hoppas det blir bättre snart!





Tack.

Kram

2009-04-28 @ 14:57:33
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0