Underbart väder = motorcykel

Japp, jag är en motrocykelbrud! I helgen när vi var hos våra föräldrar och det var hur underbart väder som helst, började putsningen och startandet av motrocykeln. I år ska jag köra mer än vad jag gjorde förra året, vilket jag redan slagit då jag inte körde något alls förra året! Men det ska bli bättring på den fronten! När man väl sitter på den kommer man ihåg varför man ville ha mc-kort från första början, vilken frihet! I lördags var det varmt och solen sken, så det blev en tur i området där jag är uppväxt. Där finns det många vackra småvägar, åkrar, ängar, sjöar, vattendrag och träd i mängder. Helt underbart! Satt verkligen och njöt och fasinerades av hur vackert det är om man verkligen tittar.

Måste ju lägga upp en bild på min älskade cykel också! För er som är intresserade så är det en Yamaha Dragster, 650. Har dock körkort för att köra en tung cykel, men den här passar mina behov utmärkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0