Solen skiner

God morgon i bloggvärlden!

Har ni haft en bra helg? Själv har jag haft en väldigt bra helt, men ändå är jag mosig idag... Ska nog gå ut på en långpromenad idag i solskenet, även om det inte är speciellt varmt. Tittade vad det skulle bli för väder senare i veckan, och 18 grader med sol på fredag, kan det bli bättre??? Hoppas bara att det är fint och varmt på lördag också när vi ska på dop! Vi ska åka ganska tidigt till min syster för att hjälpa henne garnera smörgåstårtor och leka lite med barnen. Min man ska då passa på att åka och fira sin bror en snabbis innan han också kommer till min syster. Ska bli riktigt roligt och förväntar mig att det blir en kaosartad dag :P Sex barn, varav en väldigt liten, som springer runt och busar plus en hel del vuxna. Hoppas som sagt att det blir fint väder så man kan vara ute! Då ska vi också överlämna canvastavlan, som jag tidigare skrev om, hoppas nu bara att de gillar den! Är lite sugen på att köpa något nytt klädesplagg tills på lördag. Jag såg en hel del fint när jag var inne en snabbis på H&M i lördags, så jag får väl börja preparera maken nu :P


Doppresenten som ska överlämnas på lördag


Hoppas att ni får en riktigt härlig dag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Fii

sv: ja verkligen! som sagt man blir både sugen och lite avundsjuk ;D Ja detsamma! :)

2009-04-21 @ 00:08:50
URL: http://fiii.blogg.se/
Postat av: Angelica

så söt bild : D

2009-04-21 @ 12:30:22
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: sofijah

åh gud va fint , dom blir nog glada :)

2009-04-21 @ 13:36:45
URL: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0