Skoooor

I scored! Fick nya skor idag och det var inte ett par, nope, utan två!! Makens fick ett par nya med :)



Mina nya gladiatorskor med klack! Japp, jag hakar på den trenden med :P



Ytterligare ett par med klackar, men kanske en lite "finare" variant som kan passa att ha på sig på det dop vi ska nästa helg!



Och makens nya skor! Han har en förmåga att vika ner bakkanten på sina skor om han har brådis, vilket ju gör att de slits snabbare och går sönder. Så dessa passar bra som hopp-i-skor eller skor han kan ha på sommaren så hans stackars fötter slipper vara instängda i hela skor i värmen.

Annars har det varit en kanondag! Kan det vara något annat när man får TVÅ nya par skor och en ny scarf? Orkade dock inte fota den för den hänger ute på vädring. Den luktar massor med rök från grillen, så jag tyckte att den nog får hänga där tills imorgon.

Det har blivit god mat (hamburgare med coleslaw + en massa tillägg) och världens godaste kladdkaka som jag tidigare skrev om. Roligt sällskap, men ändå med en ganska vrickad humor (men men så är det, man får acceptera släkten ;)). Sen blev det Jeff Dunhams, buktalaren med dockorna, julshow på DVD. Så man kan lungt säga att det varit en bra dag!

Hoppas ni alla haft en bra dag!

Kramar

Kommentarer
Postat av: JONNA

Sv: haha jaha! :)

jo. men det kanske blir så efter ett tag :p

men jag kan inte ens bajsa på min pojkväns toa när han är hemma. så ibland håller jag mej i typ 3 dagar!

2009-04-18 @ 22:24:36
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Vilja

Fin blogg :)

2009-04-19 @ 00:52:41
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ny skodag hos er, trevligt!

2009-04-19 @ 05:00:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0