Ny design 3

Äntligen har jag fått bilderna att fungera som jag vill :D Visst finns det saker kvar att göra, men det är ingen panik. Hoppas ni alla haft en bra dag!

Nu ska jag nog stänga ner datorn för idag, den har varit på majoriteten av dagen :/ Imorgon är det dags att ta tag i budgeten igen så jag kan skicka iväg den och sen måste jag springa (fuskade med det idag).

Någon som ska göra nått roligt i helgen? Jag och min man ska åka och grilla hamburgare hos min svägerska och hennes man, ska bli riktigt trevligt och gott :D

Ha en superbra kväll så hörs vi imorgon!

Kramar

Kommentarer
Postat av: athina

hej vill du få fler besökare? kolla in min blogg och tryck på länken, smidigt och snabbt ;)

få upp till 1 miljon besökare, och tro mig det funkar som fan !!:D



fin blogg förresten :D

2009-04-16 @ 21:35:55
URL: http://athiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0