Grått...

God morgon!

Vilken gråmulen dag man vaknade upp till idag då, trodde det skulle bli soligt och fint idag, men icke. Idag ska jag försöka komma ihåg att plantera om mina tomater som  jag satte för några veckor sedan. De har vuxit som ogräs och nu måste de ner djupare i krukorna. Annars händer det väl inte så mycket idag, ska försöka bli frisk bara. Det känns som om det är många som är sjuka nu, och då talar jag inte om den mycket välexponerade "svininfluensan", utan om vanliga förkylningar.

Ska skriva två födelsedagskort idag också. Både svärfar och L fyller på fredag och om de ska få sina kort innan sin födelsedag så måste jag ju lägga på dem idag eftersom fredag är en röd dag. Idag hoppas jag också att hon som jag förhoppningsvis ska jobba med om några månader ringer och säger att hon pratat med uppdragsgivaren så att vi kan komma vidare, jag är redo! Jag vill jobba! NU! Jag ringer och påminner henne ibland, piskar henne för att hon ska komma igång och sätta fart. Tiden rinner iväg och snart är vi framme vid semestern och då vore det trevligt att veta att man ska börja jobba när den är slut. Vill så gärna att det ska bli verklighet den här gången, att vi ska få projektpengarna så jag kan få jobba!

Ja just det, jag fick ju världens snilleblixt igår när jag skulle sova! Varför blir det alltid så? Man, eller jag iaf, kommer på smarta idéer när jag ska sova, men jag är ändå för trött för att gå upp och skriva ner det. Detta resulterar ju i att jag inte riktigt kommer ihåg det när jag vaknar... Ska försöka friska upp minnet och skriva ner det nu.

Hoppas ni får en bra dag!

Kramar

Kommentarer
Postat av: lisette

Hejsan :)

tänkte berätta att jag har en outlet som jag säljer lite kläder, skor och smycken och så på :) Kan alltid ta dig en titt genom att gå in på adressen nedan..



Http://Lisettee.blogg.se/outlet



är du intresserad så skriv tillbaka till min vanliga blogg eller outlet bloggen så svarar jag så snart som möjligt.. Tack så länge..

Kramar Lisette

2009-05-28 @ 10:30:11
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0