God morgon

...eller nåt. Idag är det inte en så god morgon, iaf inte i mitt fall. Trött som tusan och börjar bli sjuk :( Var hängig redan igår, så jag orkade inte skriva något här, och idag har det blivit värre. Det är ju tusan typiskt att man ska bli risig nu när man börjar komma igång med träningen. Klarade att springa hela rundan i måndags och tisdags och var mäkta stolt och sen nu den här förkylningen som börjar sätta sig i halsen.... Tror inte att det är så bra att springa idag, så det får bli en långpromenad istället.

Men i måndags när jag mådde bra, var jag och handlade en klänning. Jag är inte direkt en klänningsmänniska, utan gillar att ha byxor och en top. Provade en hög med fina toppar och någon klänning på H&M, men jag tyckte att ingen riktigt satt som jag ville. Har man nu gått ner lite i vikt, som min make påpekade till min STORA lycka, så kanske man vill ha något som visar kurvorna lite mer än något som sitter väldigt löst. Så jag gick in på Lindex istället och där var det flera grejor som jag gillade och som satt bra. Dock fastnade jag mest för en klänning, den som var i Lindex reklam för inte så länge sedan. Till den ville jag ha en turkost kofta, men jag hittade en ljusblå istället. Dessutom ska det ju bli kanonväder på lördag (19 grader och sol), så då tycker jag att det här kan passa alldeles ypperligt:



Så nu hoppas jag bara att den här nedrans förkylningen kan släppa så jag kan njuta av allt som händer på lördag!

Hoppas ni alla får en bra onsdag (för det är väl onsdag idag, känner mig lite förvirrad på dagarna)

Kramar

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

finemang. ja trippen till köpenhamn var kanon. är hemma igen. på bloggen finns både bilder och redogörelser. de enda som fattas nu är att jag ska visa shoppingen..



får passa på att ge dig erbjudandekoden till Bracy. anger du PERFEKTION i kassan så får du nämligen 15% rabatt :)

2009-04-22 @ 16:10:56
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Angelica

okej ja d gäller väl att stå ut

2009-04-22 @ 22:53:19
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0